Előfizetői tartalom

2010-ben már 1,800 milliárd dollárt költünk szórakozásra

Portfolio
A globális média- és szórakoztatóipar évi 6,6%-os növekedési ütemet produkálva 2010-re elérheti az 1800 Mrd dolláros összértéket, derül ki a PricewaterhouseCoopers Globális szórakoztatóipari és média kitekintés: 2006-2010 című felméréséből. A fizikai formátumok egyre inkább háttérbe szorulnak, a térítés ellenében, széles körben rendelkezésre álló digitális termékek pedig komoly alternatívát jelentenek a kalózmásolatokkal szemben.

A szélessávú Internet-elérés és a mobil technológiák dinamikus terjedése nagymértékben befolyásolja a fogyasztói szokásokat. Az online-, illetve vezeték nélküli csatornákon keresztül lebonyolított vásárlás összértéke 2005-ben elérte a 19 Mrd dolláros értéket, 2010-ig pedig várhatóan 67 Mrd dollárra emelkedik. A PricewaterhouseCoopers felmérése öt kategóriában vizsgálja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés