Előfizetői tartalom

HSDPA-n jön a jövő

Portfolio
Jelentős sikerként értékeli a 2006-os évben a T-Mobile, hogy sikerült megőrizni piaci részesedését a magyar mobilpiacon- mondta Winkler János, a Magyar Telekom mobil üzletágat irányító vezérigazgató-helyettese. A társaság az idei évben csak 0.3%pontot vesztett piaci részesedéséből, amely minden idők legjobb teljesítménye. Az év végére a társaság minimum 4.4 millió előfizetővel számol, amely 200 ezres bővülésnek felel meg az idei évben. A szakember kiemelte, hogy a T-Mobile-nak mindenkinél nagyobb számban kell eladni előfizetéseket, hiszen 15%-os lemorzsolódás mellett évi 600,000 előfizetőt kell pótolnia. A társaság büszke arra, hogy a vállalati piacon 50-54%-os a részesedése, míg a TOP500 körében 60-65%.

Az idei év eredményei között ki lehet emelni, hogy az ARPU csak 20 forinttal csökkent, miközben jól halad a mobil szolgáltatások okos integrációja. Winkler János kiemelte, hogy a rendkívül gyors letöltést lehetővé tevő HSDA, már a lakosság 28-30%-át eléri. A jövő évi terv a lakosság 40-45%-nak elérése. Ezen felbuzdulva kezdte el a társaság notebook akcióját, amellyel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés