Előfizetői tartalom

Kaján vigyorral vágtat az RTL, szédeleg a TV2

Portfolio
Eddig nem hozott változást az újév a hazai tévés piacon: az elmúlt hét során is minden este vereséget szenvedett a TV2 legnagyobb vetélytársától a 18-49 évesek körében mért főműsoridei közönségarány tekintetében, a két csatorna heti átlaga közötti különbség pedig 9.4 százalékpontos volt. Az RTL Klub fölénye a toplistákon is jól látszik, igaz, a teljes lakosság mezőnyében némiképp kisebb a TV2 hátránya.

Csak az Aktív és a Jóban rosszban tartja magát. Hétfőn az Aktív és a Jóban rosszban voltak a TV2 legsikeresebb műsorai, előbbi a 18-49-es szegmensben csaknem 40%-os közönségarányig jutott. Később az RTL visszavette a vezetést, a Fókus és a Barátok közt is 40% felett hozott, valamint a csatorna esti filmje is legyőzte az NCIS-t. A héten ez az este volt a legszorosabb, mivel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés