Előfizetői tartalom

Egy az RTL Klub ellen: mire számíthat a TV2?

Portfolio
Az elmúlt hét egyhangú küzdelmet hozott a hazai kereskedelmi televíziók versenyében, a két nagy vetélytárs közül a főműsoridőben jobban teljesített az RTL Klub: a hirdetői szemszögből érdekes 18-49 éves korosztályban minden este magasabb közönségarányt ért el, mint a TV2, és a két csatorna heti átlagos SHR értéke között is 8.3 százalékpont volt a különbség az RTL Klub javára. A héten a TV2 két saját gyártású műsora érdemel kiemelt figyelmet: a Sztárok a jégen és az Egy a 100 ellen a teljes lakosság körében toplistára tudott kerülni, de a 18-49 éves korosztályban továbbra is RTL Klub dominancia jellemezte a hetet.

Néha törik csak meg az RTL-hegemónia. Hétfőn a TV2 a sorozatok révén tudott versenyben maradni, a Jóban rosszban 1.7 millió nézőt vonzott, megelőzve a párhuzamosan futó Fókuszt, és később az NCIS is lepipálta az RTL Klub akcióthrillerét, 1.3 millió nézőt ültetve a képernyők elé. Mindkét sorozat a TV2 heti átlaga feletti közönségarányt ért el, miközben a két csatorna...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!