FONTOS Soha nem látott aszály közeleg - Azonnal lépni kell
 
Előfizetői tartalom

Nő a különbség a csatornák között - mit lép a TV2?

Portfolio
A két legnagyobb kereskedelmi csatorna és a közszolgálati televízió 18-49 évesek körében mért közönségarányából kiderül, hogy az elmúlt évek első két hónapjaiban az RTL Klub végzett az első helyen, miközben egyre nő a különbség a TV2 adataihoz viszonyítva. A három csatorna SHR-jének összeg ugyanakkor csökken, ami arra utal, hogy a kábelcsatornák is egyre nagyobb teret kapnak a hazai televíziózás palettáján.

A közszolgálati M1 közönségaránya a hirdetők számára különösen érdekes 18-49 éves korosztályban folyamatosan csökken, legalábbis az elmúlt évek első két hónapjának adatai ezt tükrözik, így 2007 január-februárban a csatorna SHR-je a 2005-ös 10.7 %-ról 7.5 %-ra csökkent. A három vizsgált időszak mindegyikében az RTL Klub érte el a legmagasabb SHR értéket, a csatorna...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés