Előfizetői tartalom

Dirk Gerkens: "Óriásit blöffölt a TV2!"

Portfolio
Érdekes és tanulságos sajtóreggeli keretében osztotta meg az RTL Klub vezetősége a média képviselőivel, mit is gondolnak a televíziós reklámpiacon és a nézettségi versenyben kialakult helyzetről. A rendezvényen a vezetők meglehetősen szabadon beszéltek olyan témákról is, melyekről eddig szinte mindenki mélyen hallgatott. Előrebocsátjuk, hogy az alábbiakban leírtak az elhangzottak tárgyilagos visszaadását célozzák, nem kívánunk állást foglalni az egyre inkább elmérgesedő tévés csatározásban.

Minden a nézettségi adatokkal kezdődött... 2007-ben az eddig eltelt 65 napból 60-at az RTL Klub nyert meg a 18-49 évesek körében mért főműsoridei közönségarány tekintetében az AGB Nielsen mérései szerint. Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója ezzel kapcsolatban kiemelte, hogy konkurensük, a TV2 trükkök egész sorát vonultatja fel kommunikációjában, melyek célja egyértelműen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés