Előfizetői tartalom

Szorongatják reggel az RTL Klubot

Portfolio
A kereskedelmi televíziók versenyében általában a főműsoridei nézettségi adatokat szokták figyelembe venni, de most ettől eltérően két speciálisabb műsortípust, a reggeli műsorokat és a hírműsorokat vesszük górcső alá. A nézettségi adatokból kiderül, hogy ugyan a versenyt vezeti az RTL Klub, mégis sokkal szorosabb eredmények születnek a reggeli órákban, mint az elmúlt hetekben a főműsoridőt tekintve. A hírműsorok körében a múlt hét viszont kiemelkedő RTL Klub győzelmet hozott az átlagos percenkénti nézőszámot illetően.

Az AGB Nielsen nézettségi adataiból kiderül, hogy az RTL Klub reggel 6-tól 10 óráig tartó Reggeli című magazinműsora 2007-ben idősávjában (az első hét kivételével) a legmagasabb heti átlagos közönségarányt ért el a hirdetői szemszögből kiemelt figyelemmel követett 18-49 éves korosztályban. Az év első hetében fej-fej mellett startolt a két kereskedelmi csatorna...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés