Előfizetői tartalom

Nőkkel került összetűzésbe az RTL Klub

Portfolio
Ismét hullámzóan alakult a két országos kereskedelmi tévé vetélkedése az elmúlt héten. Az RTL Klub kétszer is 10 százalékpontot meghaladó vereséget tudott mérni vetélytársára a 18-49 évesek körében mért közönségarányt tekintve, de cserébe a TV2 is megszorongatta két este, így a két csatorna egész heti közönségaránya között az elmúlt hetek eredményeihez mérten alacsonyabb, 5 százalékpont volt a különbség. A hetek óta a fenállásának tizedik évfordulóját ünneplő TV2 számára a legédesebb sikert talán a 10 év 10 nő című showműsor hozta, amely csütörtökön este stabilan győzedelmeskedett a konkurencia műsorai felett.

Csütörtökön alakítottak a nők. Csapongó estével kezdődött a hét a két csatorna számára, a félórás bontású adatokból jól látszik, hogy a Barátok közt megszokott sikerét megelőzően csak az Aktív tudott magasabb közönségarányt elérni a 18-49 évesek körében, mint az RTL Klub párhuzamosan futó műsora, a szappanoperát követően ugyanakkor a hirdetői korosztály éppen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés