Előfizetői tartalom

Európai vállalati rangsor született - a H&M az élen

Portfolio
Az Interbrand nevű tanácsadócég először tette közé az európai kiskereskedelmi cégek márkaérték szerinti rangsorát. Az első helyre idén a svéd H&M, Európa második legnagyobb ruházati áruházlánca került.

A svéd H&M áruházláncot nevezte meg a kontinens (brand-et tekintve) legértékesebb vállalatának az Interbrand tegnap publikált rangsora, ezzel megelőzve fő riválisait, a Zara-t és a Marks and Spencer-t. A márka értéke a pénzügyi és brand elemzés adatai alapján 10.4 milliárd euró, ami jóval meghaladja a második helyezett francia Carrefour 6.6 milliárdos értékét. Az Interbrand...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés