Előfizetői tartalom

Racionalizál a Telekom

Portfolio
A megújuló Magyar Telekom belső és külső átalakulásának, az újrapozícionálási folyamatnak és az új márkastruktúra kialakításának egyik fontos lépéseként ügynökségi portfolióját is racionalizálja.

Az átalakítás részeként a T-Home és a T-Mobile márkák a jövőben az eddiginél kevesebb, egymást jól kiegészítő, de egészséges versenyben és kapacitás-megosztásban működő ATL ügynökségi körrel dolgoznak együtt: a vállalattal szinte a kezdetek óta együttműködő Akció-NXS-szel, a McCann Ericssonnal, a Publicis-szel valamint a T-Mobile Internationallel is stratégiai partneri...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés