Előfizetői tartalom

Na, de mit lép erre a Tesco?

Portfolio
Tovább csökkent a legnagyobb brit szupermarket lánc, a Tesco hazai piaci részesedése a február 22-vel végződő három hónap során. A riválisoknak számító Asda és a diszkontlánc Lidl és Aldi viszont egyre nagyobb teret hódít el a gazdasági válság közepette.

A brit Tesco piaci részesedése a Taylor Nelson Sofres kutatócég adatai szerint a február 22-ével záruló három hónapban 30.3%-os szintre csökkent, melyre 2006. februárban volt utoljára példa. Tavaly ilyenkor a részesedése a szupermarket láncnak 30.8%-os volt. A Tesco számára a válság közepette egyre nagyobb teret hódító diszkontláncokkal és az amerikai Wal Mart Asda-jával...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés