Előfizetői tartalom

Tragikus volt a március a japán autópiacon

Portfolio
Több mint 30%-kal zuhantak márciusban a Toyota és a Nissan értékesítései is Japánban, miután a második világháború óta nem látott súlyos recesszió visszaveti a keresletet a cégek hazai piacán.

Japánban 323,063 autót talált gazdára márciusban, ezzel együtt az iparági értékesítések 2.89 millió darabra rúgtak az elmúlt 12 hónapban, amely 16%-os visszaesést jelent. A japán autókeresletre már eddig is negatív hatása volt annak, hogy a népesség fogyatkozik, és a növekvő munkanélküliség, illetve a bérek csökkenése miatt a várakozások szerint az idei évben is eshetnek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés