Előfizetői tartalom

Tovább száguld a hazai internetes reklámpiac

Portfolio
7%-kal növekedtek a reklámköltések a tavalyi évben Magyarországon, az évet az internetes piac további térnyerése jellemezte. Miután több mint 43%-kal növekedett az online hirdetési piac, részaránya már 10%-os a teljes reklámköltésen belül - derül ki a Magyar Reklámszövetség legfrissebb statisztikáiból.

A gazdasági válság ellenére Magyarországon tovább növekedtek a reklámköltések 2008-ban az előző évhez képest. A Magyar Reklámszövetség adatai szerint ugyanis a nettó áron számolt reklámköltések 200.6 milliárd forintra emelkedtek a 2007-es 187 milliárd forinthoz képest.A reklámköltések kizárólag a mozi tekintetében hanyatlottak, amely esetén közel 13%-kal estek vissza...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés