Előfizetői tartalom

"Követendő példát teremtettünk"

Portfolio
Az r-time és az RTL Klub mai közös sajtóreggelijén a reklámhatékonyságról tudhatott meg fontos információkat a közönség, a legfontosabb üzenete a találkozónak az volt, hogy az RTL Klub 2004-ben elkezdett stratégiája beérett. A fő cél az volt, hogy inkább több rövidebb reklámblokk kerüljön a képernyőre, hiszen kutatásaik bizonyítják, hogy egy 4 perces reklámblokkban elhelyezett reklám visszaidézési valószínűsége 22 százalékkal magasabb, mint egy 6 perces reklámblokk esetében. Az elkapcsolási hajlandóság stagnálása az elmúlt években azt mutatja, hogy sikeresnek bizonyult ez a stratégia.

"Arra törekszünk, hogy a reklámblokkok rövidebbek legyenek, a hosszú távú stratégia pedig az, hogy a versenytársak számára is ez egy követendő példa legyen"- mondta el bevezetőjében Bíró Pál, az r-time ügyfélkapcsolati igazgatója a mai napon tartott r-time és RTL Klub sajtóreggelijén. Az alapvető változás az volt az elmúlt évtizedben, hogy a csatornák száma drasztikusan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés