Előfizetői tartalom

Feleannyian sem hallgatják a két új rádiót, mint elődjeiket

Portfolio
Mintegy 2.5 millióval kevesebben hallgatják a két új országos kereskedelmi rádiót, mint elődjeiket - írja az fn.hu az Ipsos felmérésére hivatkozva.

Októberben a Danubius és a Sláger Rádiót összesen 4 millió ember, vagyis a lakosság 40%-a hallgatta, november végén azonban a Neo és a Class hallgatósága alig haladta meg a napi másfél milliót - írja az fn.hu az Ipsos felmérésére hivatkozva, amely 2,000 ember megkérdezésén alapul. A számok szerint a váltás nagy nyertese a Juventus Rádió volt, amelynek 60%-kal nőtt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés