Előfizetői tartalom

Ez durva: figyelni kezdik a tévénézési szokásainkat

Portfolio
Tévénézési szokásainkat megváltoztatni képes médiaajánló szoftvert vezetett a piacra a Gravity R&D. Az IMPRESS nevű személyes műsor- és tartalomajánló szolgáltatási platformmal a nemrégiben jelentős befektetést kapott vállalat az IPTV és kábeltelevízós szolgáltatókat, valamint ezek végfelhasználóit veszi célba. A szoftver a tv-nézés közben gyűjtött információk alapján ajánl személyes ízlésünknek megfelelő tévéműsort és egyéb irányú elfoglaltságunk esetén játssza újra le nekünk kedvenceinket. 2009.12.16 04:45 Világraszóló sikertörténet! - Kis magyar cég a legjobbak között

A nemrégiben jelentős befektetést kapott magyar startup cég, a Gravity a napokban mutatta be partnerei számára ajánlórendszereinek új változatát, az IMPRESS-t. A személyes médiaajánló szoftver képes arra, hogy jelentős mértékben megváltoztassa a felhasználók tv-nézési szokásait. A tv-nézők ma több száz csatorna, több ezer videótéka és számos felvett tartalom között...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés