Előfizetői tartalom

Túl a mélyponton a hazai autópiac

Portfolio
Az elmúlt évben jelentős mértékben esett Magyarországon az új autók értékesítése, azonban a kereskedők szerint túl van a mélyponton az ágazat és jövőre már emelkedhet az új autók eladása - írja az MTI.

A Jato Dynamics nemzetközi autóipari piackutató cég legutóbbi adatai szerint 2009 első tizenegy hónapjában 60,5 százalékkal 56,500 darabra csökkent az újautó-eladások száma Magyarországon. A privát vevők aránya szintén csökkent 2009-ben, bővült viszont a közületieké. A gazdasági válság talán leginkább a gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó vállalatokat érintette...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés