Előfizetői tartalom

Az RTL Klub meglépett a legfőbb riválisától

Portfolio
A magyar televíziós piac tovább fragmentálódott a múlt évben, a kisebb csatornák száma növekedett, viszont a sokcsatornás háztártasok aránya nem nőtt, pedig az elmúlt években mindig növekedés volt megfigyelhető. A válságot a két vezető csatorna hasonlóan élte meg, azonban a nézettségi visszaesés az RTL Klubnál jóval alacsonyabb volt. Németh Marika kutatási igazgató szerint, ha 2009 első félévében nem lett volna megszorítás, akkor a második féléves teljesítmények miatt nem is lett volna visszaesés az átlagos nézettséget tekintve.

Technika tekintetében érdekes dolog történt, a sok csatornás háztartások aránya robbanásszerűen megnőtt 2000 óta, a múlt évben viszont megállt a növekedés, inkább stagnálás volt megfigyelhető. A háztartások 81 százaléka a 3 földi adón kívül több csatornát is tud fogni, ami nagyon magas arány, azonban egy évvel ezelőtt teljesen hasonló volt a helyzet. A digitalizálódás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés