Előfizetői tartalom

Összezuhant a köztéri hirdetések piaca

Portfolio
5-6 milliárd forinttal esett vissza a tavalyi évben a köztéri hirdetések piaca, miután az év utolsó két harmadára a szektorba is begyűrűzött a válság. 2010 első hónapjaiban még jelentős lehet a csökkenés a köztéri hirdetési bevételekben, a teljes évet tekintve azonban stagnálás várható - írja a Világgazdaság.

Mintegy 5-6 milliárd forinttal költöttek kevesebbet a tavalyi évben 2008-hoz képest a cégek óriásplakátokon, citylight posztereken, híroszlopokon, építési hálókon és járműveken történő hirdetésekre. 2009 első harmadában még nem gyűrűzött be a gazdasági válság a szektorba, mert a reklámhelyeket sokszor több hónapra vagy fél évre előre lekötik, így a válság előtti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés