Előfizetői tartalom

A töredékére zuhant a két új rádió bevétele elődeikhez képest

Portfolio
A két új kereskedelmi rádió bevétele az ötödére-hatodára esett vissza ahhoz képest, mint amekkora bevételt elődeik értek el működésük utolsó teljes hónapjában - derül ki a TNS Media Intelligence legfrissebb adataiból. A Neo és a Class FM vezetői szerint teljesen normális, hogy egy új rádió nem tudja egyből elérni a korábbiak hallgatottságát és reklámbevételét, így számítottak a visszaesésre - írja a Világgazdaság mai száma.

A TNS Media Intelligence adati szerint a Danubius Rádiónak 2009 októberében valamivel több, mint 1 milliárd forintos listaáras reklámbevétele volt, míg a frekvenciáját átvevő Class FM-nek működése első teljes hónapjában, decemberben mindössze 299 millió forintos bevételhez jutott. A Sláger Rádió és a Neo között még jelentősebb a különbség, esetükben 1.8 milliárd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés