Előfizetői tartalom

16 százalékkal esett tavaly a televíziós hirdetési piac

Portfolio
Idén is közzétette a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) adatait az elektronikus médiumok hirdetési bevételeiről. A műsorszolgáltatók eredményeit az Ernst & Young gyűjtötte össze és összesítette. A 2009-es reklámtorta adatszolgáltató között a Magyarországon reklámot értékesítő, magyar nyelvű csatornák majdnem mindegyike (összesen 44 csatorna) található meg.

Az Ernst & Young összesítése alapján 2009-ben a net-net (vagyis az ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett) televíziós reklámpiac összárbevétele 59,954 millió forint volt, amely 16%-os csökkenést jelent 2008-hoz képest. Az országos, földi sugárzású televíziók árbevétele 2009-ben 48,105 millió forintot ért el (20.9%-os csökkenés 2008-hoz képest), az egyéb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!