Előfizetői tartalom

Még idén is szenvedhet a nyomtatott sajtó

Portfolio
Az idei évben 3%-kal, 2011-ben pedig 4%-kal növekedhet a hirdetési piac globálisan - írja a Financial Times a Carat, Aegis Group előrejelzésére hivatkozva. Az egyes szegmensek közül a legnagyobb mértékű javulást a televíziós piac mutathatja, az internetes hirdetési bevételek pedig visszatérhetnek a kétszámjegyű növekedési ütemhez az idei évben.

2.9%-kal növekedhet idén globálisan a hirdetési piac a Carat, Aegis Group előrejelzései szerint és 2011-ben tovább folytatódhat az élénkülés, akkor ugyanis a növekedés üteme elérheti a 4%-ot. A Carat szakértője felfelé módosította az idei évre vonatkozó prognózisait, korábban ugyanis 1%-os dinamikát jósolt 2010-re. Ugyanakkor felhívja a figyelmet arra, hogy a bázis alacsony...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés