Előfizetői tartalom

Válságban is növekedett az internetes reklámpiac

Portfolio
162 milliárd forintra becsüli a Magyar Reklámszövetség a teljes magyar reklámtortát a tavalyi évre (nettó áron számolva), amely közel 20%-os visszaesést jelent 2008-hoz képest - közölte Skriba Judit, a szövetség ügyvezetésének tagja a Napi Gazdaság által szervezett média konferencián. Tarifaáron számolva több mint 580 milliárd forintot ért el a hazai reklámpiac, amely szintén visszaesést jelent az egy évvel korábbi, közel 600 milliárd forinthoz viszonyítva.

A Reklámszövetség becslései szerint a rádiós hirdetések piaca szenvedte meg a leginkább a válságot, 2009-ben ugyanis a reklámköltések több mint 30%-kal estek vissza. Ebben a válság mellett a piac átalakulásának is szerepe volt, ugyanis miután eltűnt a két legnagyobb kereskedelmi rádióadó, az új adók novemberi indulását megelőző bizonytalanság miatt a hirdetők kivártak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés