Előfizetői tartalom

Viszik az iPadet, mint a cukrot

Portfolio
Repülőrajtot vett a szombaton piacra dobott iPad, az internetfogyasztás forradalmasítójának tartott készülékből az első napon több fogyott, mint az iPhone-ból három éve, az értékesítések pedig tovább pörögnek.

Az Apple tegnapi közzététele alapján több mint 300 ezer iPad talált gazdára az első napon a táblagép szombati piacra dobását követően, beleértve a januári bemutató óta felvett előrendelések teljesítését is. A készülék iránti kereslet révén ráadásul egyetlen nap alatt több mint egymillió alkalmazást és mintegy 250 ezer elektronikus könyvet töltöttek le a felhasználók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!