Előfizetői tartalom

Nincs változás: ugyanaz bosszantja az áramfogyasztókat

Portfolio
A Magyar Energia Hivatal ismét vizsgálta a fogyasztók elégedettségét a villamosenergia-szolgáltatással összefüggésben. A tapasztalatok a korábbi felmérések eredményeit tükrözik: legtöbb problémát a feszültségingadozások és áramkimaradások, valamint az ügyfélszolgálati munka területén tapasztalták a fogyasztók. A lakosság körében sokat romlott a számla érthetőségének megítélése, ellenben egyre többen tudnak a szolgáltatóváltás - elvi - lehetőségéről. Kevesebben fizetnének többet a környezetbarát energiákért.

A Magyar Energia Hivatal immár tizennegyedik alkalommal vizsgálta, hogy a felhasználók mennyire elégedettek a saját villamos-energia elosztójuk és egyetemes szolgáltatójuk tevékenységével. Ez a vizsgálat egyfajta tükröt tart egy kiemelten fontos energiaszolgáltató ágazat elé, ezzel segítve a fejlődést, az egyre jobb megfelelést a felhasználói igényeknek. Az engedélyes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés