Előfizetői tartalom

Malév: változások kellenek a fennmaradáshoz (3.)

Portfolio
Egy éve vezette be új kereskedelmi stratégiáját a Malév, amely sikeresnek bizonyult az utasforgalom alakulása szempontjából. 2009-ben (az áprilistól a december végéig tartó időszakban) 10%-kal növekedett a Malév utasforgalma, a járatok telítettsége 6 százalékponttal javult és 2 százalékponttal tudta növelni piaci részesedését a légitársaság - közölte a Malév kereskedelmi vezérigazgató helyettese, Karim Makhlouf a légitársaság mai, budapesti sajtótájékoztatóján.

Az új kereskedelmi stratégia gyökeres változást hozott a légitársaság értékesítési és marketing tevékenységében is, valamint törzsutas programjában. "Az elmúlt 12 hónapból egyértelműen kitűnik, hogy ha nem lépünk időben, és nem újítjuk meg gyökeresen kereskedelmi tevékenységünket, a Malév utasforgalma és bevételei soha nem látott mélységekbe zuhantak volna"...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés