Előfizetői tartalom

Vesztett a TV2 és az RTL Klub - Zuhanásban a kereskedelmi csatornák

Portfolio
A labdarúgó világbajnokság megháromszorozta az MTV nézettségét, azonban ez a hír a vezető kereskedelmi csatornáknak, a TV2-nek és az RTL Klubnak koránt sem jó hír. A statisztikák alapján az RTL Klub többet vesztett, mint a TV2, ettől függetlenül az RTL a hegemóniájához nem nagyon férhetett kétség TV2-es viszonylatban. A késő este futó meccsek sok nézőt elcsábítottak, a Barátok közt és a Jóban rosszban sem ment most olyan jól, mint szokott, sőt nem egyszer fordult elő, hogy a TV2-es vagy RTL Klubos műsorok alulmaradtak az egész világot lázban tartó világbajnoki meccsektől.

Nagyon erős az MTV. Mindössze 3.6 százalékpont volt a differencia a két vezető kereskedelmi csatorna közönségarányai között a 24. hét kezdetén, a VB miatt viszont az MTV is nagyon ott loholt a TV2 mögött, sőt a főműsoridőben döntetlent tudott elérni a közszolgálati csatorna. A Monk 14.8 százalékkal nyitotta az estét, míg a rivális ismétléses Vacsoracsata 28.1 százalékot...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés