Előfizetői tartalom

Korán örül a Google, ha örül egyáltalán

Somi András
Úgy tűnik, a legmélyebb gödörből kilábalt az amerikai internetes hirdetési piac, de a növekedésben bízó elemzők mintha túlzottan optimisták lennének, mivel a piac az amerikai gazdaság növekedésével együtt ingadozik, és ez nem sok jót ígér az elkövetkező negyedévekre. Ezek alapján pedig a Google-től sem lehet túl sokat várni, még ha a hosszú távú konszenzusok a tényadatok alapján túlságosan is konzervatívok voltak is. A legkisebb esélye a pozitív meglepetésnek van a keresőóriás esetében.

Múlt héten látott napvilágot az IDC legfrissebb becslése az amerikai internetes hirdetési piac bevételeiről. A 2010 második negyedévére vonatkozó számok valamivel 15 százalék feletti éves növekedésről tanúskodnak a szektorban, ami jó, legalábbis a megelőző negyedévekben mért éves növekedéshez képest. Úgy tűnik a Google öröme ennek ellenére nagyon múlékony lesz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!