Előfizetői tartalom

A fapadosok babérjaira törnek a légitársaságok?

Az elmúlt hetekben több légitársasággal kapcsolatban láttak napvilágot olyan hírek, miszerint diszkont légitársaság indítását tervezik annak érdekében, hogy fellendítsék növekedésüket. A hagyományos és diszkont légitársaságok üzleti modellje nagyon különbözik és Európában a diszkont légiforgalmat már néhány nagyobb vállalat dominálja, így egy új szereplő nagy kihívással nézhet szembe, ugyanakkor véleményünk szerint lehet értelme egy ilyen lépésnek.

A diszkont szektor felé mozdulnak a légitársaságok. A hagyományos légitársaságok új területeken keresik a lehetőségeket annak érdekében, hogy a nehéz évek után ismét növekedési pályára állhassanak. A közelmúltban több légitársaság, köztük az Air France és a japán All Nippon is bejelentette, hogy diszkont légitársaságot indítana. A diszkont és a hagyományos légitársaságok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés