Előfizetői tartalom

Új frontot nyit Amerikában a T-Mobile

Portfolio
A Deutsche Telekom leánya, a T-Mobile USA egy agresszívebb marketingkampánnyal és kedvező árfekvésű csomagok bevezetésével szeretné felpörgetni a szunnyadó amerikai üzletmenetét.

A konszern vezetője, Rene Obermann az új stratégiát azzal magyarázta, hogy az amerikaiak általában két fő szempont alapján választanak szolgáltatót. Az első szerint különbséget tesznek a jobb vagy rosszabb szolgáltató között, melyen a megfelelő marketing sokat segít. Másrészt pedig az árak is jelentős mértékben hatnak az ügyfelek döntéseire -mondta Obermann a Bild am...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés