Előfizetői tartalom

Mindenki ilyet akart - Melyik a legnépszerűbb céges autó?

Hámor Iván
A 2009-es és 2010-es újautó forgalomba helyezési adatok alapján a Ford Focus volt Magyarország legnépszerűbb cégautója. Ebben nem csak a cég flottaértékesítési politikája, hanem maga a termék is nagy szerepet játszott. 2011 tavaszán kerül a márkakereskedésekbe a Ford Focus legújabb generációja, de kérdéses, hogy meg tudja-e őrizni vezető pozícióját.

Egy flottabeszerzésről szóló döntés meghozatala előtt - főleg egy nagyobb darabszámú flotta esetén - a legritkább esetben döntő szempont az adott eszköz mindennapi működésének, felhasználóbarát mivoltának mérlegelése. Azon felhasználók viszont, akik abban a helyzetben lesznek, hogy egy új Focusban tölthetik mindennapjaikat, nagyra fogják értékelni a Ford törekvéseit....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés