Előfizetői tartalom

Visszatért a Renault...

Hámor Iván
Egy váratlan stratégiaváltással visszatért a Renault az európai felsőkategóriás limuzinok piacára. A 25-öst követő Safrane mérsékelt sikere után - másokhoz hasonlóan - inkább felhagytak a nagyautós törekvéseikkel, meghagyva ezt a prémium gyártóknak. Most, kihasználva az egyre szorosabbá váló távol-keleti kapcsolataikat, a Latitude-del térnek vissza ebbe a szegmensbe.

A Renault nem csak a Nissannal, hanem a nálunk kevésbé ismert koreai Samsung Motors-szal is szoros együttműködésben dolgozik. Az utóbbi cég "terméke" a Koleos SUV is, ami már jól ismert a Renault európai kínálatában. A Latitude ugyanannak a gyárnak a terméke, és hazájában illetve a régióban már szép sikereket tudhat magáénak. A Renault saját márkaneve alatt először...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés