Előfizetői tartalom

Gazdaságos zászlóshajót dobott piacra a Peugeot

Hámor Iván
A francia autókkal szemben még mindig létezik egyfajta előítélet, ami a gyárak legjobb szándéka ellenére is csak lassan oszlik. Pedig érdemes máshogy rájuk tekinteni, ugyanis az utóbbi években - márkától függetlenül - kifejezetten jó, használható és gazdaságosan üzemeltethető autókat készítenek. Eklatáns példa erre a Peugeot 508, mely egyben a márka új zászlóshajója is.

Abban a piaci szegmensben, ahol az 508-cal indul a Peugeot, nem lehet jó eredményeket elérni csak az autó megjelenésével, vagy műszaki tartalmával, netán végeláthatatlan extralistájával. Az üzleti célú limuzinok - és kombik - versenyében a gazdaságosságnak, a megbízhatóságnak és a presztízsnek is komoly szerepe van, amit kiegészítenek a szubjektumra ható tényezők. A Peugeot...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés