Előfizetői tartalom

A siker érdekében lett kommersz

Hámor Iván
A Citroën különleges formai és technológiai megoldásai révén igyekezett megkülönböztetni magát és termékeit a konkurens autógyártóktól, de ennek - pénzügyi - sikere nem volt mindig egyértelmű. A legújabb modelljei ezért inkább a mások által is használt ösvényen futnak, kevéssé térnek el az átlagostól.

Több nyugat-európai országban, illetve néhány nagyvárosban igen komoly jelentőséggel bír egy-egy jármű károsanyag kibocsátása. Nem pusztán anyagi természetű előnyöket, vagy hátrányokat jelent pl. a CO2 szint, hanem egyenesen a használhatóságot befolyásolja.A Citroën C4 előbb 109 g/km, később pedig 99 g/km CO2 kibocsátást teljesítő, Stop&Start rendszerrel felszerelt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés