Előfizetői tartalom

Egy éves a Telenor márka Magyarországon

Portfolio
A Telenor egy mai háttérbeszélgetésen foglalta össze a 2006-ben elkezdődött márkaváltás, és a társaság magyarországi névváltása óta eltelt egy év tapasztalatait.

Kallós András a Telenor marketing kommunikációs igazgatója elmondta, a márkaváltás már 2006-ban elkezdődött, ekkor jelentek meg a norvég tulajdonos marketingelemei a Pannonnál. A névváltás oka elsősorban az volt, hogy a Telenor egy globális márkát kívánt felépíteni, jellemzően a helyi piacokon sorra cseréli le a csoporthoz tartozó lokális márkákat. Magyarországon több...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés