Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül a Tesco!

Portfolio
A Tesco-ról szóló legfrissebb elemzésében a társaság régiós piacait helyezte megvilágításba a japán befektetési bank, a Nomura. Becslések szerint a cég piaci részesedése a magyar, a cseh, a szlovák, valamint a lengyel piacon összességében mintegy 10%-ot tesz ki, ami a versenytársakhoz képest relatíve magasnak számít, a konkurenciánál agresszívebb terjeszkedési politikának köszönhetően pedig tovább nőhet. A Nomura úgy véli a közép-európai piac a növekedés egyik fő motorja lehet a jövőben, pláne, ha megvalósulnak az elkövetkező 5 évre kitűzött elképzelések.

Az elemzők becslései szerint Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban a Tesco összességében 9,7%-os piaci részesedéssel rendelkezik. Ezt egyedül a német Schwarz Group múlja felül, melynek a Kaufland hipermarketek és a Lidl üzletek révén piaci részesedése 10,2%-ra rúg. Miután azonban mindkét cég piaci részesedése abszolút értelemben alacsonynak számít...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!