Előfizetői tartalom

Nem drágább a zöld flotta?

Hámor Iván
A Honda eddig elsősorban a magánvásárlók kiszolgálásra összpontosított, holott modellpalettája a céges ügyfelek igényeit is nagymértékben lefedi. A márka kereskedelmi filozófiájába azonban nem fér bele az a fajta árverseny, ami sok más márkára jellemző, így a vállalati tenderekben - ahol a kedvezmény mértéke is döntő súllyal szerepelt - nem vehettek részt sikerrel. Az utóbbi időkben változó szemlélet azonban kedvez a Hondának is, a TCO és a károsanyag kibocsátás tekintetében ugyanis jók a márka számai.

A Honda modellpalettája a kisautótól az alsó-középkategórián és a terepjárón át a felső-középkategóriáig terjed, amivel a céges igények nagy részét lefedi. Termékei nem csak járművek, hanem megtestesítik a vállalat alapítójának és így az egész cég filozófiáját, ami az embert helyezi előtérbe, és a gépeket az élhetőbb, fenntartható világ követelményeit szem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés