Előfizetői tartalom

Nem lesz elég dízel Swift?

Hámor Iván
A Magyarországon gyártott Suzuki modellekbe szerelt erőforrások különböző gyáregységekből - több esetben nem is a Suzuki üzemeiből - érkeznek. A benzinmotorok Japánból kerülnek Esztergomba, míg a dízelek vagy az eredeti gyártójuk - pl. PSA konszern - üzeméből, vagy az 1,25 literes esetében Indiából. A Business Standard értesülései szerint az utóbbi szállításait csökkenteni szeretné az indiai fél, ugyanis a belső kereslet kielégítésére kell fókuszálnia.

Az indiai autópiac erősödésének köszönhetően az elsősorban belföldi piacra termelő helyi Suzuki üzem kapacitásának határán üzemel. Havonta 18 ezer Swiftet készítenek, és ezt tovább kétezerrel kívánják növelni, hogy a várakozási időt 2-3 hónapra rövidítsék a jelenlegi 3-4 hónapról. A benzin árának emelkedése azonban az indiai vevőket is a dízelmotoros járművek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés