FONTOS Nemcsak pápát, uralkodót is választanak a Vatikánban – Ezt kell tudni a világ legkisebb országáról
 
Előfizetői tartalom

Ezzel a motorral csak saját felelősségre

Hámor Iván
A Ford európai zászlóshajója kétség kívül a Mondeo. A termék tulajdonságai és a márka flottapolitikája - olykor az agresszív árazást is beleértve - megtették a hatásukat, és sok közép- illetve felsővezető választotta magának cégautónak. A kifejezetten racionális dízelmotoros változatok mellett benzinesekkel is készül a tágas autó, melyek közül a 2,0 literes Ecoboost erőforrással kifejezetten dinamikussá válik.

Egy cégvezetői autó beszerzéséről szóló döntés nem mindig a gazdaságossági számításokon alapul. Komoly befolyásoló tényező a presztízs is, és nem utolsó sorban annak az embernek a személyes preferenciái is, aki használja majd az autót. Ezekre alapozhatja a 2,0 Ecoboost erőforrással szerelt Mondeo sikerét a Ford. A három karosszériaváltozat közül az 5-ajtós, ferdehátú...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés