Előfizetői tartalom

Duplázta árbevételét a Facebook

Portfolio
Duplázódott az első félévben a Facebook árbevétele, mely így 1,6 milliárd tett ki - közölte a Reuters. Mindez csak megerősíti az online közösségi oldal töretlen népszerűségét a hirdetők szemében, bár a verseny ebben az iparágban is egyre erősödik, elég csak Google-ra gondolni, mely nemrégiben jelent meg a Facebook-hoz hasonló szolgáltatásával.

1,6 milliárd dollárra nőtt az idei első félévben a Facebook árbevétele, ami a tavalyi év azonos időszakához képest duplázódást jelent. A társaság nettó profitja mintegy 500 millió dollárt tett ki - tudta meg a hírügynökség egy neve elhallgatását kérő belső forrástól. A Facebook töretlen népszerűsége és 750 milliós felhasználói közössége igen nehéz helyzetbe...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!