Előfizetői tartalom

Az Amazon sikereivel akarja eladni magát a Groupon

Portfolio
Az Amazon.com-hoz hasonlítgatja magát a tőzsdére készülő Groupon a befektetői road show-k alkalmával, de az elemzők és a potenciális befektetők is meglehetősen szkeptikusan fogadják ezt a hasonlatot - írja a Bloomberg.

Az Amazon jobb pozícióban volt 1997-ben az elsődleges részvénykibocsátás idején, mint most a Groupon. A közösségi vásárlási szolgáltatásokat kínáló cégnél jelenleg alacsonyabb szinten áll az egy dolgozója jutó bevétel és a bevételek arányában többet költ marketingre is a társaság, mint az Amazon akkoriban - fejtette ki véleményét a Huntington Asset Advisors alapkezelője....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés