Előfizetői tartalom

Mercedes-Benz cégosztály

Hámor Iván
A Mercedes-Benz C-osztályáról - a Datahouse adatai alapján - mindössze 96-an gondolták úgy 2011. eleje és szeptembere között, hogy ideális választásnak bizonyul, mint cégautó. Pedig a 125 éves márkára érdemes jobban odafigyelni, ugyanis vannak olyan értékei, amikkel más nem rendelkezik.

Ezek egyike a tradíció, mellyel az automobil megalkotója, minden konkurensét maga mögé utasítja. A legújabb idők kihívásainak viszont nem tudna megfelelni, ha csak az emlékeiből és a "régi szép időkből" élne, így pl. a C-osztály esetében is a 30-40 éves korosztályt célozza, az általuk elvárt megjelenéssel, felszereltséggel és a márkától megszokott minőséggel.Egy nemrég...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés