Előfizetői tartalom

Mobil hirdetésekben is lenyomta a Google az Apple-t

Portfolio
Részesedést veszíthet idén az Apple a mobil hirdetések piacán az IDC adatai szerint, a Google viszont 24%-os részesedéssel mindenkit maga mögé utasíthat. A mobil hirdetések piaca egyelőre még kicsi az Egyesült Államokban, de hatalmas növekedést mutat: több mint a kétszeresére bővülhet 2011-ben a várakozások szerint.

Hatalmas növekedést mutat a mobil hirdetések piaca az Egyesült Államokban, idén a tavalyi 877 millió dollárról 2,1 milliárd dollárra bővülhet az IDC adatai szerint. A piacot három cég dominálja: a Google, a Millenial Media és az Apple. A kutatócég adatai szerint a Google idén jelentősen növelte piaci részesedését, a tavalyi 19% után idén 24%-os részesedésre tehet szert....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés