Előfizetői tartalom

Történelmi pillanathoz érkezett a hirdetések piaca

Portfolio
Idén a történelem során először haladhatja meg az online hirdetések piaca a nyomtatott hirdetések piacát az Egyesült Államokban - vélik az EMarketer elemzői. Míg 2012-ben az online szegmensben folyatódhat a dinamikus növekedés, addig a nyomtatott sajtóban visszaesés várható.

Kétszámjegyű növekedés várható idén az Egyesült Államokban az online reklámpiacon, aminek eredményeként 2012-ben már meghaladhatja az online hirdetések piaca a nyomtatott sajtót. Idén 23,3%-kal, 39,5 milliárd dollárra bővülhet az EMarketer becslései szerint az online hirdetések piaca az Egyesült Államokban a tavalyi 23%-os növekedést követően. Eközben a nyomtatott hirdetések...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés