Előfizetői tartalom

Üldözi ellenfeleit a Volvo

Hámor Iván
Az autópiac gyakorlati stagnálása mellett a magyarországi Volvo értékesítések 30%-ot meghaladó mértékben növekedtek 2011-ben, a cég piaci részesedése a prémium szegmensben közel 24%-ra nőtt. Ilyen erőteljes piaci jelenlét csak Svédországban, Finnországban, Észtországban és Norvégiában volt tapasztalható, így Magyarország a Volvo modellek prémium-piaci részesedése tekintetében világszinten az ötödik helyen áll.

A Volvo sosem harsányságáról, feltűnőségéről volt híres, és ugyanez mondható el a 2011-es teljesítményéről is. Miközben a konkurens márkák olykor kifejezetten "hangos" reklámkampányokkal igyekezték forgalmukat növelni, a svédországi központú cég szép csendben egyharmadával több autót értékesített, mint egy évvel korábban. Ebből a tevékenységből - tehát szervizszolgáltatás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés