Előfizetői tartalom

A Nissan hisz a különlegességek erejében a flottapiacon is

Hámor Iván
A Nissan az átlagosnak tekinthető 72%-os helyett "mindössze" 65%-os arányban értékesített jogi személyek számára járműveket 2011-ban Magyarországon, így ezen a területen lát növekedési lehetőséget Philippe Saillard, a Nissan Sales CEE ügyvezető igazgatója. A Juke Shiro és az 1,6 literes dízelmotorral szerelt Qashqai hazai bemutatója alkalmával erről is beszélt a Portfolio.hu-nak.

Portfolio.hu: A Nissan sajátságos modellpalettája nélkülözi a hagyományosan "business like" megjelenésű cégautókat. Mekkora hátrányt jelent ez a márka számára? Philippe Saillard: A Nissan egy tudatos stratégia mellett haladva, annak részeként döntött úgy, hogy szakít a konvenciókkal és olyan modelleket készít, melyek minden tekintetben különböznek a többi gyártó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés