Előfizetői tartalom

Közel minden ötödik forintot online költik el a hirdetők

Portfolio
Tavaly összesen 30,4 milliárd forintra rúgtak az online reklámköltések, ami a teljes reklámpiac 18,8%-át teszi ki - derül ki az IAB Hungary Adex nemrég bemutatott 2011-es adataiból. 2010-hez képest mind az online reklámpiac mérete, mind pedig a súlya növekedett.

A teljes nettó online reklámköltés 2011-ben 30,4 milliárd forintot tett ki, ami a teljes reklámpiac 18,8%-át éri el. 2010-ben a piac mérete 27,2 milliárd forint volt és a "reklámtortából" kihasított aránya 15,9%-ra rúgott. Vagyis az online reklámköltések szerepe tovább növekedett 2011-ben (5 évvel ezelőtt a piac súlya még csak 5,9%-on állt). Egy év alatt tehát az online...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés