Előfizetői tartalom

Mekkorák a valós flottakedvezmények?

Hámor Iván
Az újautó értékesítések döntő hányadát továbbra is a céges eladások, flottaértékesítések teszik ki. Az egyes márkák forgalmazói - majdnem mindegyik - erősen törekszenek a lehető legjobb pozíciók elérésére ezen a piacon. Ebben egyik eszközük az árverseny, a listaárakból adott akár jelentős árkedvezmények biztosítása révén is. A márkakereskedőkön keresztül a kisebb cégek, flották számára is elérhető, publikus flottakedvezményeken túl azonban van egy világ, amibe nem szívesen engednek bepillantást. Ez a valódi flottakedvezmények mértéke.

A cégek számára már egy autó beszerzése esetén is flottakedvezményeket biztosítanak a forgalmazók, és ezt akár óriásplakátokon is hirdetik. Ennek mértéke a modelltől, az esetleges raktárkészlettől, illetve a flottapolitikától függően a néhány százaléktól akár a 10%-nál nagyobb mértékig terjedhet. Pesti Tímea, a Leaseplan Hungária Zrt. kereskedelmi igazgatója szerint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés