A várakozásokat jelentősen felülmúló számokat tett közzé az Adidas a ma reggel publikált gyorsjelentésében, bár ezt a hétfői ad-hoc közzétett fő számokból már sejteni lehetett. Ebben a negyedévben is elmondható, a német cég stabilan növelte értékesítését - az idei negyedév a valaha volt legerősebb - , úgy hogy a margin szintek nem csökkentek. A gyorsjelentésnek - egy apró kivétellel - nincs gyenge pontja, minden fontos eredménysoron szépen nökvekedett a sportszergyártó. A gyorsjelentés legfontosabb pontjai: a csoportszintű értékesítés 17%-kal emelkedett a megelőző év hasonló időszakához képest; az Adidas márka értékesítése közel 18%-kal, míg a kínai és egyéb ázsiai országok értékesítései több mint 30%-kal nőttek az egy évvel korábbi időszakhoz képest; a vállalat költséghatékonysági lépései szépen megmutatkoznak az első negyedéves számokban, a megelőző negyedévben megugró egyéb működési költségek soron faragni tudott a vállalat; a társaság vezetése optimistán tekint a jövőbe, az értékesítésre adott korábbi egy számjegyű (5-8%-os) növekedési kilátását 10%-ra emelte a 2012-es évre vonatkozóan, míg az egy részvényre jutó eredmény 10-15%-os növekedését 12-17%-ra emelte a menedzsment; a Reebok márka tovább szenved, év/év alapon és az előző negyedévhez képest is zsugorodott a márka piaca.
Meglepte az elemzőket az Adidas A harmadik negyedévben az elemzők 1,08 eurós részvényenkénti nyereséget és 3 524 millió eurós árbevételt vártak a cégtől, a társaság ehhez képest 1,38 eurós részvényenkénti nyereséget és 3 824 millió eurós árbevételt ért el.Az előző negyedéven a kínai expanzió hatásra megugró marketingköltségek meghozták gyümölcsüket, a társaság...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés