Előfizetői tartalom

A fejlődő piacokra fókuszál a Peugeot

Portfolio
Mivel azok az országok, ahol hagyományosan jelen van a Peugeot a közeljövőben nem mutatnak látványos növekedési ehetőséget, ezért a feltörekvő piacokra - Afrika, Közép- és Kelet-Európa, Közel Kelet, Dél-Amerika - több figyelmet fordít. Az oroszlános márka korábban is jelen volt ezekben a régiókban, de a speciális helyi igényeknek megfelelő önálló külön modelleket eddig nem fejlesztett. A négyajtós karosszériával a spanyolországi Vigóban készülő 301-gyel új elnevezési, számozási rendszer bevezetésére is sor kerül.

A 301-et, amely a tervek szerint idővel a legnagyobb darabszámban értékesített Peugeot modell lesz világszerte, úgy alakították ki, hogy összhangban legyenek a legkülönbözőbb piacok igényeivel. A modell tervezése során folyamatosan szem előtt tartották a robusztusság igényét, megalkotásánál pedig a Peugeot legszigorúbb minőségi elvárásait. Kialakításánál szempont volt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés